Årets julklapp finns hos oss

För de företagsledare som inte själva hinner sticka ett plagg till all sin personal erbjuder Morot & Co ett perfekt alternativ – en gåva där mottagaren själv får välja sin personliga favorit.

Igår släppte HUI årets julklapp 2022, en klapp för att visa omtanke – det hemstickade plagget.

HUI motiverar årets julklapp med att vi lever i en orolig tid och att det är en tuff ekonomisk situation för många hushåll. Elpriserna har bidragit till att många sänkt värmen i sina hem, på arbetsplatser och i skolor. Vi kan inte annat än att hålla med om motiveringen men erbjuder en mer varierad lösning på årets julklapp – en där mottagaren själv får välja.

Att som företag upphandla en gåva till medarbetarna som gör alla nöjda, är närmare omöjligt.
I många år har vi hjälpt till med att lösa just det dilemmat. Vi har hjälpt tusentals bolag att visa omtanke för medarbetare och kunder sedan 2018. Vår övertygelse är att den mest omtänksamma gåvan är den där medarbetaren själv får välja sin egen ”årets julklapp”. Alla gillar olika – men alla älskar en personlig gåva.

Under 2021 levererade vi över 250 000 gåvor till personal i Sverige och Norden. På topplistan hittar vi traditionella favoriter som stekpanna, bäddset och biobiljetter. Men spridningen är stor – mottagarna av gåvokorten valde över 3500 olika gåvor.

Utöver den personliga gåvan kan mottagaren även välja att visa sin personliga omtanke för till exempel klimatet genom att donera till någon av de organisationer Morot & Co stöttar löpande enligt nedan.

Så jobbar Morot & Co för en bättre värld:
Så jobbar Morot & Co för en bättre värld | Morot & Co

Tveka inte att höra av dig till oss om du vill visa omtanke för dina medarbetare med ett gåvokort från Morot & Co – vi har årets julklapp för alla!

18 november 2022

Vi hjälper dig!